۱۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۳۴

حجت الاسلام رضایی:

اختتامیه مسابقات قرآنی بسیج از ۲۱ تا ۲۳ تیر برگزار می‌شود

اختتامیه مسابقات قرآنی بسیج از ۲۱ تا ۲۳ تیر برگزار می‌شود

معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج گفت: رقابت ملی مسابقات قرآنی بسیج از ۲۱ تا ۲۳ تیر در محل سازمان بسیج مستضعفین برگزار ‌خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام احسان رضایی معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج درباره بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج، اظهار داشت: رقابت ملی مسابقات قرآنی بسیج از ۲۱ تا ۲۳ تیر در محل سازمان بسیج مستضعفین برگزار خواهد شد که طی آن ۲۰۰ نفر در رشته‌های مختلف با یکدیگر به رقابت می‌پردازند چرا که موضوع رشد یافتگی از مولفه‌های مهم در بسیج است؛ لذا مسابقات بسیج را یکی از شیوه‌های نشر قرآن در میان بسیجیان می‌دانیم.

وی افزود: بسیج ظرف چند سال مسابقات قرآنی خود را در میان قرآن آموزان برگزار خواهد کرد و این در دستور کار سازمان بسیج قرار دارد؛ شرکت کنندگان نباید برگزیده سایر مسابقات قرآنی باشند.

معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج ادامه داد: ۱۰۰ دارالقران در مساجد و پایگاه‌های بسیج سراسر کشور داریم. همچنین تعداد واحدهای قرآنی بسیج نیز به بیش از ۱۰۰۰ واحد می‌رسد؛ این در حالی است که برای این دوره از رقابت‌ها ۲۰ هزار نفر در مرحله شهرستانی، تعداد ۲ هزار نفر در مرحله استانی و تعدادی از میان آنها که ۲۰۰ نفر هستند برای مسابقات حضوری انتخاب شدند.

وی اضافه کرد: ۱۰ خانواده برای مسابقه دعوت شدند که پس از انجام مسابقات، سه خانواده به عنوان خانواده برتر معرفی خواهند شد. علاوه بر این ۱۰ گروه قرآنی نیز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

کد خبر 5532341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha